Creatiile mele…

                                        Valoarea adevarului

I          Atata nedreptate,minciuna este imprejur

            Si pentru ea nu inventam noi nicio masura

            Cand adevarul pierde teren si-al lui contur

            Minciuna,ea,iese mieros din fiecare gura.

II        Zadarnic tip,dintii si pumnii mei ii strang

           Cand adevarurule toate-n mine plang

           Si vine-n valuri la apel, de-o gloata strigata

           Minciuna,nedreptatea!fie pe veci blestemata!

III     Spre cerul albastru adesea am plans,m-am rugat

           Spre flori,spre fluturi,spre firele de iarba.

          Ca adevarul,cel adevarat odat’sa sparga

          Minciuna cu care unii se hranesc si-au inventat.

IV    A trebuit sa rup bucati din sufletul din mine

         Sa-ncerc sa potolesc „cainii minciunii” ce haituies

        Intariti de faptul ca le dai drep paine,

        Lihniti dupa minciuna cu care se hranesc.

    Si el ii face sa li se para ca sunt putenici,musculosi

         Ca minciuna,ce nu-i rusineaza cand in gur-o tin

        Ei o arunca multimii scotand-o adevarul divin

        Sunt fiarele libere din custi,nebunii furiosi…

VI   Nu mai avem loc si timp sa visam,sa iubim

        Minciuna sorbim la cafea,minciuna-n ziare citim

        Vino adevar de pretutindeni,de la distanta

        Pune-ti condurii fermecati,aripi da-ne speranta!

 

 

 

 

                                Am invatat…

 

Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde
S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi Am invatat ca poti continua inca mult timp
Dupa ce ai spus ca nu mai poti Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie
Indiferent de consecinte

Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate

Am invatat ca atunci cand sunt suparata am DREPTUL sa fiu suparata
Dar nu am dreptul sa fiu si rea

Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la
distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata

Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.

Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten
Oricum te va rani din cand in cand
Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.

Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fi iertat de altii
Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti

Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.

Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta
personalitatea
Dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii

 
Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc
Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc.

Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc
Si nu faptele sale

Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
Si pot vedea ceva total diferit
Am invatat ca indiferent de consecinte
Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata

Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
De catre oameni care nici nu te cunosc.

Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat
Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.

Am invatat ca scrisul
Ca si vorbitul
Poate linisti durerile sufletesti

Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult
Iti sunt luati prea repede …

Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine
parerile.

Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubita…

 

 

 

Ce ramane…:(

 

Ce ramane din om ,

dupa ce-i arunci cenusa?

Ce ramane sin lacrimi ,

dupa ce le usuca vantul?

Ce ramane din soapte ,

dupa ce sunt  rostite?

Ce ramane din amintire ,

dupa ce negi trecutul?

Ce ramane din iubire ,

dupa ce iei speranta?

Ce ramane din fericire ,

dupa ce pleci tu?

Doar intreg universul…

si restul…

SINGURATATE!

 

5 comentarii (+add yours?)

  1. gia16
    mart. 22, 2011 @ 19:38:42

    wow! ce creatie misto si cata rima poate avea! esti un mic geniu, marcela….stii asta! keep writing!

    Răspunde

  2. gia16
    apr. 12, 2011 @ 18:27:59

    marcelino, prima e creatia ta, dar a doua? merci pentru sustinerea de azi in conflictul cu simona. eu nu renunt la voi pentru ca imi pasa. ce exercitiu de tipat am facut! :)))))

    Răspunde

    • justmarcela
      apr. 12, 2011 @ 19:12:00

      si a doua nu este a mea:)):)):))
      cu placere…sa stii ca nici mie nu mi-a placut cum a reactionat simona…dar pana la urma lasam ca ea…
      sa stii ca mi-a placut si mie 🙂 mai ales cand s-a lasat si cu cateva lacrimi:))

      Răspunde

  3. gia16
    apr. 13, 2011 @ 12:10:04

    pai ce faci dom’le? te-ai pensionat? unde-s posturile? lasa ca te zic eu lu’ maica-ta! (se aude pe fundal Marcela care face o criza de ras)=))

    Răspunde

  4. justmarcela
    apr. 13, 2011 @ 18:04:19

    =))=)))

    Răspunde

Lasă un comentariu