Mda…din lipsa de procupatie…

…iti vin diferite idei trasnite…cam ca asta…:))

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag. 18 si scrieti al 4-lea rand:

„…Tuileries – un fel de Central Park al Parisului.Majoitatea turistilor credeau, in mod…”

2. Fara sa verificati, cat e ora?

10:02

3. Verificati

9:53

4. Cum sunteti imbracat(a)?

intr-un trening negru…

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

la sora mea care isi face unghiile…:))

6. Ce zgomot auziti, in afara de cel al calculatorului?

manelel pe care le asculta andreea(sora mea) si latratul cainilor…

 7. Cand ati ras ultima data?

acum jumatate de ora cand am fost fugarita de un caine…bine…cand ma fugarea cainele mai aveam putin si faceam pe mine de frica…dar acum situatia ma amuza…:))

 8. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

am iesit acum jumatate de ora si am fost sa cumpar mere(sa fac o placinta cu mere)

9. Ce-ati visat ieri noapte?

un camp cu flori…era imens:X:X

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?

un ceas si o icoana cu Sf.Dumitru…

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

o masina „benghioasa”:)):)):)) 

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

cred ca Akellah si cuvintele…:-??

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?!

nu…

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?

e misto…

15. Spuneti-ne ceva ce noi nu stim inca.

fratele meu(florin)stie sa numere pana la 50…:D

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?

Atanasia sau Casiana…:X:X

  17. Si daca ar fi vorba de baiat?

Gheorghe sau Vasile…:))

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

mda…undeva prin Franta dar nu in Paris…

19. Ce-ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

„De cand asteptam o persoana asa ca tine sa devina mana mea dreapta…”:X:X:X:X(vise)

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

asezarile tuturor tarilor…:))

21. Va place sa dansati?

daaaaa:X:X:X

22. Basescu?

mda…e un tip de treaba…

23. Ce-ati vazut la televizor ultima data?

Tom si Jerry…:X:))

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui sa primeasca acest chestionar?

fata aia blonda,tipul ala inalt,baiatul asta cu sapca si prietena prietenei prietenei mele….

2 comentarii (+add yours?)

  1. stelian
    mart. 13, 2011 @ 09:22:00

    raspunsuile sunt foarte interesante…

    Răspunde

  2. justmarcela
    apr. 12, 2011 @ 19:13:05

    da stiu…:)

    Răspunde

Lasă un comentariu